Pe lumea asta sunt branduri si branduri… In Romania unu`i fruncea, ( fruncea-i ardeleneasca, desigur) anume Farmec. Asa cum povesteam intr-o postare trecuta dedicata ingrijirii tenului, am dus o lupta destul de puternica pentru a ajunge sa am un ten normal, de la unul super-uscat.  In lupta asta am apelat de multe ori la cremele Farmec, fara sa-mi fie vreodata rusine cu ele. Rusine in sensul de a ma dezamagi 🙂

aaa

Trecand de la sezonul de toamna la cel de iarna, avand numeroase deplasari de facut, a avut si tenul meu de suferit, nu pt ca nu am demachiat si hidratat, ci pentru ca nu l-am “bibilit”, asa cum ii place lui sa fie bibilit. Revenind acasa, am stiut ce am de facut. Cremele semi grase Gerovital, una pentru fata, una pentru ochi. Cea de fata am mai avut-o iarna trecuta, stiam ce-i poate pielea, asa ca am cumparat-o fara ezitari, impreuna cu surata pentru ochi.

Cremele sunt genial de hidratante. Desigur, ca la orice produs, exista parti bune si parti mai putin bune. Hidrateaza de minune, lasa o piele de bebelus, eu le ador, pur si simplu. Pe cea pentru fata o folosesc doar seara, nu merge ca baza pentru machiaj, e prea grasa, se absoarbe greu, insa, seara, dupa ce ma bate vantul, nu-i nimic mai placut. Crema de ochi o folosesc si dimineata si seara, desi dimineata, inainte de machiaj, parca lasa o pelicula ciudata pe ten, poate din cauza ca are o textura de gel, iar eu nu sunt obisnuita cu cremele cu texturi de genul asta… Desi spune ca e antirid, aici nu pot spune ca mi-a redus ridurile de oboseala (am eu cateva prietene care apar atunci cand sunt foarte obosita, deocamdata nu-s prezente tot timpul, sper sa nici nu fie prezente prea curand…). Pentru a-mi reduce semnele de oboseala folosesc altceva. Insa, nu ma plang de crema, nu-i ea vinovata ca duc prea multe lucruri in spate 🙂

Insa, ceea ce as astepta eu de la cei de la Farmec ar fi sa investeasca mai mult in ambalaje. Ok, ti se deschide crema de plaja o data si curge in toata valiza e una. Cand ti se intampla cu majoritatea produselor, nu-i ok. De ex, lotiunea Gerovital Petroleum, desi e minunata pentru regenerarea parului, de inchis… se inchide prost. Nu as lua-o nicaieri cu mine, pentru ca am incercat sa o inchid, dar… pauza. Si cand inchid ambalajele Farmec, cer ajutor. Si cu tot ajutorul din lume, ambalajele Farmec s-au deschis deja “din greseala” de 3 ori, desigur, mereu in calatorii, hidratand… toata geanta de cosmetice. Si vorba aia, pe barbatu`meu l-as folosi la batut covoare si spart lemne, nu la inchis creme si cremute. Are si el demnitatea lui 🙂

Semnalez toate acestea pentru ca am vazut doar in ultima saptamana, mai multe romance cu farmec discutand pe diverse bloguri, despre ambalajele Farmec. Pe mine nu m-ar deranja sa dau 3, 4 lei in plus pe o crema care stiu ca imi place si imi face bine, decat sa spun: ok, imi iau o crema Farmec pentru acasa, si alta de la un alt brand, pentru datile in care plec de acasa ( si eu plec f des), pentru ca cei de la Farmec nu vor sa isi inchida… usile sa nu intre frigul. E foarte frumos felul in care ei se prezinta, se implica in viata femeilor, campaniile lor, magazinul cel-nou-si-frumos… toate astea nu te ajuta daca tu nu ai incredere sa iti iei cremele lor in calatorii. Si e pacat, pentru ca produsele sunt foarte ok.

Eu pe cei de la Farmec ii vad ca pe cei de la Volkswagen, care au trecut de la faptul de a fi masina poporului, la a fi o masina premium, si mi-ar face mare placere sa vad ca Farmec evolueaza (si) mai frumos. N-as vrea, si banuiesc ca nici eu nu ar vrea, sa se spuna ca sunt “branza buna in burduf de caine”.

(Da, stiu ca gama H3 are o imagine noua, sper, sper, ca si ambalajele sunt mai bune si mai durabile).

Comments

comments